Thursday 15 March 2012

Tengah Mencuba Produk U-Queen

Bila dengar ada produk yang agak best mulalah nak mencuba. dah bermacam-macam produk diambil. Tapi hasilnya macam tulah jugak. Agaknya produk tu yang kurang berkesan ke atau aku ni yang liat skit untuk mengambil secara berdisiplin. Aku memang payah untuk makan ubat2 or supplement ni. Kalau tak terpaksa, tak hingin aku. Sampai selalu kena marah oleh en. suami..huhu

Sebenarnya aku baru je mencuba produk ni, tak sampai pun sebulan. Antara sebab kenapa aku ambil produk ni kerana ia membekalkan tenaga luaran dan dalaman yang diperlukan oleh wanita berkerjaya masa kini. Ia membantu mengatasi masalah: 
1. keputihan dan sengugut, 
2. menguat dan merapatkan otot vagina (mengatasi masalah faraj longgar dan berair), 
3. mengencang payudara dan mengangkat punggung, 
4. memberi seri pada wajah,
5.  melewatkan menopause, dan 
6. mengeratkan hubungan suami isteri, 
7. membantu mengecutkan fibroid, cysts dan endometriosis, 
8. mencegah kanser, 
9. melancar / membersih darah serta peranakan.
( kredit to google )

Setakat ni tak rasa apa2 perubahan lagi. Cuma adala jugak terasa macam sakit or kejang di perut tempat yg ada sist tu. harap2 adalah perubahannya nanti.

No comments:

Post a Comment